ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה – כיצד נעזר בסוכן הביטוח?

ביטוח אובדן כושר עבודה הוא ביטוח מצוין היכול לסייע לנו רבות בתחלואי החיים בהם אנו נתקלים. בין אם מדובר במחלה או בתאונה שקרתה לנו אנו נוכל לקבל פיצוי על הימים בהם נשב בבית ולא נקבל כסף בגין אי עבודתנו, זהו כמובן יתרון עצום. הצרה היא שפעמים רבות בגלל סעיף קטן בפוליסה לא נקבל את המגיע לנו ומדובר בבעיה חמורה ביותר. בטח בהתחשב בכך שאנו זקוקים לכסף מכיוון שאנו לא עובדים. אז מה ניתן לעשות? בדיוק בשביל זה קיים סוכן הביטוח אשר אמור לדאוג לאינטרסים שלנו ולשמור עליהם כמה שיותר. בעת חתימת הפוליסה וודאו כי הסוכן מקשיב לכם ובוחן טוב טוב את מצבכם.

ביטוח אובדן כושר עבודה – לאיזה חברת ביטוח וסוכן כדאי לפנות?

עקב חשיבותו הרבה של ביטוח אובדן כושר עבודה הרי שעולה שאלה מכרעת והיא לאיזה סוכן וחברת ביטוח כדאי לפנות. ראשית עשו סקר שוק מקיף בו תבררו מה כל חברה מציעה לכם בפוליסה וכיצד מנוסחים הסעיפים בה ככל שתעשו סקר מקיך יותר כך התוצאה הסופית שלו תהיה טובה יותר לכם. לגבי הסוכן הרי שכדאי לברר מהו הניסיון שלו וכמה שנים הוא עוסק בתחום הביטוח, בנוסף דברו איתו התרשמו ממנו וודאו כי הוא מייצג את האינטרסים שלכם באופן מלא. ככל שתתרשמו יותר מהסוכן כך סביר שהוא ידאג יותר לכם ולפוליסה שלכם ומדובר כמובן בצעד חשוב מאוד.

ביטוח אובדן כושר עבודה – לא קיבלתם את המגיע לכם? אין מדובר בהכרח בסוף פסוק

נאמר כי קרתה מחלה או תאונה לא עלינו והגשתם תביעה אך אליה וקוץ בה הוחלט כי אינכם זכאים לפיצוי בגין פרט טכני כזה או אחר בפוליסה. חשוב להבין כי אין מדובר בסוף פסוק ותמיד ניתן להתווכח עם חברת הביטוח על הסכומים המגיעים לנו. ראשית ניתן לפנות באופן עצמאי אל חברת הביטוח ולדרוש את הפיצויים המגיעים לנו, אם זה לא עוזר ניתן לפנות לקבלה של ייעוץ משפטי ואף לשקול הגשת תביעה בבית משפט. ביטוח אובדן כושר עבודה הוא הכרחי לחיים שלנו ואין להתפשר על קבלתו לכן עשו הכל בכדי לקבל את המגיע לכם. בנוסף ניתן לפנות אל הממונה על הביטוח במשרד האוצר ולנסות לערב אותו בכדי שיחייב את חברת הביטוח לשלם את המגיע לכם. כמובן שהדרך הטובה ביותר לקבל את המגיע לכם הוא מלכתחילה לפנות אל סוכן ביטוח אחראי אשר ידאג שהפוליסה שלכם תהיה שלמה וטובה. אגב ביטוח אבדן כושר עבודה תופס גם בעת שהייתכם מחוץ לגבולות המדינה