ביטוח נוסעים לחו”ל למרכז ודרום אמריקה

לא מטיילים ביבשת אמריקה ללא ביטוח נסיעות

ישנם דברים רבים שצריך לזכור לקראת הנסיעה הקרובה לחוץ לארץ. בין היתר יש לוודא שהדרכונים בתוקף וחשוב גם לוודא שיש בידינו מזוודת טיולים או תרמילים שגודלם מספק. כדאי לאסוף מידע לגבי ארץ היעד, מהם האתרים המומלצים, ממה רצוי להימנע, איפה כדאי לבלות ומהו מזג האוויר הצפוי. ודבר נוסף חשוב לזכור ולא לשכוח – לדאוג לביטוח נסיעות לחול. בלי ביטוח נוסעים לחו”ל, פשוט לא עוזבים את גבולות הארץ. כפי שנראה להלן, ביטוח מסוג זה הנו לא רק עניין חשוב אלא גם מורכב. יש לנו מידע רב לחלוק עמכם, וחלקו יועיל לכם מאוד, ללא ספק.

גישה לטיפול הטוב ביותר

ביטוח נוסעים לחו”ל עשוי לספק לנו כיסוי למקרה של אבדן כבודה (מטען) וניתן לרכוש כיסוי למקרה של נזק למצלמה, למחשב ולציוד יקר ערך אחר. עם זאת, קיים היבט משמעותי הרבה יותר המדגים את חשיבותו של ביטוח מסוג זה. כמובן שאנו מאחלים לכל הנוסעים בריאות שלימה ונסיעה מוצלחת, אבל אי אפשר לטמון את הראש בחול. במהלך כל נסיעה, לא רק כאשר יוצאים לטיול אתגרי או לחופשת סקי, קיים הסיכוי שנמעד, שניפצע או שנחלה חלילה. הביטוח לא יכול אמנם למנוע מצבים כאלה, אבל הוא יכול לדאוג לכך כי במידה שנזדקק לכך – נקבל את הטיפול הטוב ביותר.

בדקו את איכות הכיסוי

כאשר אתם רוכשים ביטוח נסיעות, בדקו תמיד את איכות הכיסוי ואת סכומי הכיסוי. לא לכל טיול ולא לכל נוסע יספק הביטוח הבסיסי כיסוי משביע רצון. אופי הטיול, גיל הנוסע, ארץ היעד, סוג הפעילויות הצפויות, כל אלה צריכים להשפיע על רמת הכיסוי שבה תבחרו.

כיסויים אפשריים של ביטוחי נסיעות יאפשרו לכם לממן בקלות הוצאות של פינוי רפואי והוצאות טיפולים שונים, לרבות טיפול נמרץ. הביטוח צפוי לשאת בעלויות האשפוז (בכפוף לתקרה), בעלויות התרופות, וכאשר נזקקים לכך – גם בעלויות של ההטסה ארצה. זהו עניין בעל משמעות כאשר ארץ היעד איננה מבורכת בשירותי רפואה מתקדמים וכאשר הפציעה או המחלה חמורים.

ביטוח עשוי לכלול גם מימון הוצאות שהיה של צד ג’, כגון בן משפחה שצפוי להימצא לצד החולה. במידה שידוע על קיומו של מצב רפואי או אישי נתון (למשל מחלת לב, סוכרת), ניתן לרכוש כיסוי שיאפשר התמודדות עם החמרת המחלה בעת הימצאותכם מחוץ לגבולות ישראל.

ביטוח מיוחד לתרמילאים

יוצאים לחו”ל לטיול הגדול בדרום אמריקה? נוסעים עם חברה של טיול מאורגן לקוסטה-ריקה? חשוב שתשימו לב שישנם ביטוחים חיוניים עבורכם. למשל, ביטוחים שמכסים תאונות באופן נרחב או פעילות של איתור וחילוץ. מתכננים פעילות אתגרית? דאגו לכיסוי מתאים לפעילויות כגון צניחה, סנפלינג, צלילה וכיוצא בזה.