האם ברכישת ביטוח נסיעות הריון הוא פרמטר שמשפיע על עלות הפוליסה?

התשובה היא בהחלט כן, אם כי לא בצורה משמעותית. ביטוח נסיעות הוא ביטוח המיועד לספק לנו מענה ופיצוי בכל מקרה של פציעה, מחלה או נזק כלשהו לרכוש, בהתאם לכיסויים שאנו רוכשים במסגרת הביטוח. במסגרת התחשיבים של עלות ביטוח נסיעות הריון הוא פרמטר נוסף שמשפיע על רמת הסיכון שבו נמצאת האישה. כך למשל, ייתכן מצב בו האישה תזדקק לאשפוז דחוף, לבדיקות מקיפות בגלל נפילה או אפילו מצב של לידה בפועל. לכל אחד מהמקרים האלה ישנה עלות רפואית לא קטנה, ולכן יש לכלול אותה במסגרת הפוליסה.

ביטוח נסיעות לנשים בהריון – שלב ההריון ויעד הטיול

עלות ביטוח נסיעות לנשים בהריון יכולה להשתנות מאוד בהתאם לשלב ההריון ולאופי הטיול. כך למשל, אם את בהריון ויוצאת לחופשת סקי או לטיול טראק, או שאת נוסעת למדינות עולם שלישי בהן קיים סיכון רפואי גבוה יותר באופן כללי, סביר להניח שתוספת העלות בגין ההריון תהיה גבוהה יותר לעומת טיול ברחובות פריז או לונדון. כמו כן, בקביעת עלות של ביטוח נסיעות הריון הוא לא פרמטר קבוע, ועלות התוספת לביטוח צפויה להיות תלויה מאוד בשלב ההריון, ולבטח כאשר קיים סיכוי ממשי שהלידה תתרחש במהלך הטיול.

ביטוח לנשים בהריון
ביטוח לנשים בהריון

השוואה נכונה בין פוליסות ביטוח

אחרי שאמרנו את כל זה, חשוב לבצע השוואות חכמות בין ההצעות שאתם מקבלים מסוכנויות ביטוח שונות. ביטוח נסיעות בכלל וכן ביטוח נסיעות הריון הם מונחים כלליים, שיכולים לכלול מגוון רחב מאוד של כיסויים שונים. כך למשל, הביטוח יכול לכלול ביטוח לכבודה ולרכוש, והוא יכול לכלול כיסויים רפואיים בלבד. בהתאם לכך, עצם העובדה שהוצעה לכם פוליסה במחיר נמוך יותר, אינה אומרת שהפוליסה אכן זולה, וייתכן שהיא פשוט כוללת מגוון מצומצם יותר של כיסויים.

בדיקת גובה הכיסוי

פרט למגוון הכיסויים יש לקחת בחשבון גם את גובה הכיסוי. בכל פוליסת ביטוח נסיעות לחול נקבעת תקרה לפיצוי המבוטח במקרה של אירועי ביטוחי. פוליסות ביטוח שונות יכולות להיות שונות זו מזו בגובה הכיסוי, כשכל יתר הפרמטרים זהים לחלוטין, וגם את המשתנה הזה צריך להשוות בין ההצעות השונות.

ביטוח נסיעות לחול לנשים בהריון
ביטוח נסיעות הריון