ביטוח נסיעות לפני עבודה בחול

לפני רילוקיישן לחול לצורך עבודה בחול? – כך תתאימו לעצמם ביטוח נסיעות לחול התואם את הצרכים שלכם

אם אתם עומדים לצאת לרילוקיישן לצורך עבודה בחול, ישנו ביטוח נסיעות מיוחד שעליכם לבצע. קודם כל, כמובן שלאחר ההגעה אל המקום אליו אתם יוצאים לרילוקיישן תוכלו לרכוש ביטוח רפואי הנדרש עבורכם למשך כל זמן המגורים במקום, אך ביטוח נסיעות הכרחי לתקופה שלפני רכישת הביטוח הזה, בעיקר לימים הראשונים של הטיסה, ההגעה למקום וההתמקמות בבית החדש.

אז איך רוכשים ביטוח נסיעות שיתאים לכם? קראו את המאמר ותקבלו כמה טיפים שיעזרו לכם בכך.

ביטוח נסיעות ראשוני

הביטוח הראשון שאתם חייבים לעשות לפני כל נסיעה לצורך עבודה בחול, הוא ביטוח נסיעות . זהו ביטוח אשר מאפשר לכם לטוס לחול בתחושה בטוחה יותר, ובידיעה ברורה כי לכל צורך רפואי, בין אם זו תרופה פשוטה, ובין אם מדובר בניתוח או אשפוז, יש לכם כיסוי מלא ולא תצטרכו להתמודד מול עלויות כספיות גבוהות מאוד בעת השהיה בחו”ל והצורך באותו מוצר או טיפול רפואי.

כאמור, מדובר בביטוח ראשוני שכדאי לעשות לתקופה הראשונה שלכם, מיד עם העליה אל המטוס ועד שתרכשו ביטוח רפואי מתאים במידה אליה אתם יוצאים לצורך עבודה בחול.

פעלו בשקיפות מלאה

ישראלים רבים אשר מנסים לחסוך בעלויות של אותו ביטוח נסיעות לחו”ל בטוחים כי יוכלו לעשות זאת אם לא ימסרו את הפרטים המלאים אודות המצב שלהם.

למשל, אנשים הזקוקים לתרופה מסויימת באופן קבוע, מנסים לרכוש בארץ את התרופה הדרושה ובטוחים כי עד שהיא תגמר הם כבר ירכשו ביטוח רפואי במקום בו יתגוררו ויוכלו לרכוש אותה שוב. לכן, אותם אנשים כלל לא מוסרים לחברת הביטוח מידע על התרופה אותה הם צורכים באופן קבוע, וכך מנסים להוזיל את העלויות של הביטוח.

ובכן, מדובר בטעות קשה מאוד, ובשום אופן אל תעשו אותה. העובדה שאתם לא מוסרים מידע על תרופה שאתם צורכים באופן קבוע אינה רק הסתרה של מידע בדבר התרופה, אלא בדבר המחלה או הבעיה בגינה אתם צריכים את אותה תרופה. כך, אם יקרה מצב רפואי הקשור לסיבה שבגללה אתם נוטלים את אותה תרופה, הוא לא יהיה כלול בכיסוי הביטוחי שלכם ולא תקבלו שום השתתפות מחברת הביטוח במקרה כזה.

התאמה לכל בני המשפחה

אם אתם יוצאים לרילוקיישן עם משפחה וילדים, חשוב מאוד לרכוש ביטוח נסיעות לכל בני המשפחה, ולהתאים אותו לצרכים של כל אחד הם – אישה בהיריון, ילד עם צרכים רפואיים שונים או כל דבר אחר – על חברת הביטוח לקבל מידע מלא על כל אחד מבני המשפחה בכדי שהיא תוכל לבטח את כל המשפחה שלכם ללא כל בעיה ולהבטיח לכם נסיעה שקטה ובטוחה והתמקמות במדינת היעד בימים הראשונים עם כמה דאגות פחות.