ביטוח נסיעות קבוצתי – כדאי לדעת

ביטוח נסיעות קבוצתי מתאים לקבוצות היוצאות מהארץ לטייל או לצורך עסקי. לרוב, יהיה בשימוש חברות הנוהגות לשלוח את עובדיהן לחו”ל במסגרת העבודה. בהיותם משאב יקר מאד לחברה, דואגות החברות לספק לעובדים ביטוח נסיעות קבוצתי, המציע את כל הכיסויים הנדרשים למי שטס לחו”ל, ובהתאם גם לסוג וסגנון השהות שלו שם. קופות החולים, כמו גם חברות האשראי, מציעות כיום ביטוחים זהים – אך אלה מצומצמים מאד וגם ההשתתפות העצמית הנדרשת בהם גבוהה. חברות הביטוח, לעומת זאת, מציעות פתרון נוח, מקיף מאד וגם זול הרבה יותר – כזה שיכול להתאים לצרכים שונים ובעיקר להגן על העובדים.

ביטוח קבוצתי לטיולים מאורגנים

ביטוח נסיעות קבוצתיביטוח נסיעות קבוצתי יכול להתאים גם למסגרת של טיול עם חברה לטיולים מאורגנים. ביטוח נסיעות לטיול מאורגן מכסה למעשה את כל הנוסעים המשתתפים בטיול, וכולל, כמו ביטוחי נסיעות פרטיים – כיסויים נרחבים הנדרשים לכל מי שטס לחו”ל. במקרים מסוימים ובהתאם לאופי הטיול, ישנם כיסויים נוספים. ביטוח זה, כמו הביטוח הקבוצתי של החברות השונות המותאם לעובדים היוצאים לחו”ל, נכנס לתוקפו מרגע היציאה מהארץ. כלומר, כאשר זהו טיול מאורגן, הביטוח תקף בעת יציאתה של הקבוצה מגבולות הארץ וכל עוד שהיא שוהה באותם יעדים שבהם מטיילים במהלך הנסיעה. הביטוח הקבוצתי אינו תלוי בגיל המבוטחים וגם לא מותנה בבדיקה רפואית או במילוי שאלון. כל הנוסעים או כל העובדים – כשזה ביטוח מטעם מקום העבודה לכלל העובדים בחברה -מבוטחים בדיוק באותו ביטוח ונהנים מאותם התנאים.

יתרונותיו של הביטוח הקבוצתי

ביטוח זה מציע יתרונות רבים, הוא כולל מה שביטוח נסיעות לחול בסיסי ליחיד כולל + חבילת כיסויים מורחבים – הוא מכסה הוצאות רפואיות במקרים של אשפוז, מכסה הוצאות במקרה של החמרת מצב רפואי קיים ואפילו מכסה תרופות וטיפולי שיניים דחופים. הוא מכסה מקרים של תאונות אישיות, מוות חלילה או נכות – ומכסה גם כבודה. ניתן לרכוש, בנפרד, כיסויים נוספים המותאמים באופן אישי למבוטח העובד באותה חברה או למבוטח הנוסע לחו”ל במסגרת מאורגנת, תוך התייחסות לצרכיו ולמצבו הרפואי. לאנשים בגיל הזהב מותאם ביטוח קבוצתי מיוחד וגם לאנשים החולים במחלות קשות. כך או כך, חשוב לבחון היטב מהם תנאי הפוליסה שאותה מקבלים ולוודא שהיא אכן עונה על הצרכים ומספקת את כל הכיסויים הנדרשים. אם, למשל, במסגרת הטיול המאורגן או במסגרת הנסיעה מטעם מקום העבודה נאלצים הנוסעים להגיע למקומות הנחשבים למסוכנים, או אם לוקחים חלק בפעילויות אתגריות או אקסטרים – על הביטוח להציע את הכיסוי הנדרש, לרוב כיסוי מיוחד, למקומות ולפעילויות כאלו.